Заікіна Тетяна Тимофіївна
Заступник директора з навчально - виховної роботи
Спеціаліст вищої категорії
Вчитель - методист
Відмінник народної освіти УРСР
Черкасова Лідія Олександрівна
Заступник директора з навчально- виховної роботи
Учитель початкових класів
Вища кваліфікаційна категорія, "Учитель- методист"
"Відмінник народної освіти УРСР"
Навчальний процес
Головні пріорітети навчально-виховної роботи:
- Забезпечення моральної, інтелектуальної та психологічної готовності молоді до здобуття освіти
- Досягнення якісно нового рівня загально - освітньої підготовки на основі творчого застосування передових педагогічних технологій, науково - методичних досягнень, використання досвіду народної педагогіки
Створення умов для забезпечення і реалізації конституційних вимог щодо здобуття повної загальної середньої освіти
- Створення системи профілактики і збереження здоров'я дітей, їх соціальний захист
- Продовження всебічного розвитку дитини як цілісної особистості, її здібностей та обдарувань, національної самосвідомості, загальної людської моралі
- Засвоєння визначених суспільними, національно - культурними потребами обсягу знань про природу, людину і суспільство
- Трудову підготовку, професійне самовизначення
- Фізичне виховання та формування здорового способу життя
- Естетичне виховання
- Правове виховання
- Екологічне виховання
Основні напрямки розвитку і вдосконалення особистості школяра в навчально-виховному процесі
- формування потреби і здатності до самонавчання і самовиховання відповідно до інтелектуальних можливостей особистості;
- збереження і зміцнення фізичного, розумового і морального здоров'я , виховання потреби в здоровому способі життя;
- формування навичок ефективної адаптації до соціально - економічних умов міста, регіону, країни;
- розвиток творчих здібностей, виявлення обдарованості, формування навичок самоосвіти, і здатності до самореалізації та досягнення життєвого успіху;
- формування трудової і моральної життєвої мотивації, активної громадянської та професійної позиції, навчання основним навичкам поведінки в сім'ї, колективі і суспільстві, толерантному ставлення до інших;
- виховання особистісних якостей громадянина - патріота України.